Een bedrijf zonder goede foto’s is tegenwoordig onzichtbaar. Vaak zijn de websites erg onpersoonlijk en staan ze vol met wollige teksten die niemand leest. Nou ja, behalve dan levenloze zoekmachines en de tekstschrijver natuurlijk. Een veelgemaakte fout van ondernemers is dat ze niet laten zien wat ze doen en wie ze zijn. Ze kopen een paar nietszeggende stockfoto’s en denken dat ze daarmee het probleem opgelost te hebben. Als je boven het drukbezette maaiveld van bedrijven wil uitsteken moet je zorgen dat je juist opvalt.
Ik help bedrijven bij het creëren van een beeldbank met goed beeldmateriaal. Dit kunnen geënsceneerde foto’s zijn, maar juist ook echte actiefoto’s van de werkvloer. Deze bedrijfsreportage foto’s kunnen ingezet worden op meerdere marketing kanalen zoals; Social Media, Jaarverslagen en publicaties in offline media zoals kranten of brochures.
Met opvallende goede foto’s van het bedrijf en het personeel verhoog je niet alleen je betrouwbaarheid, maar maak je je website ook stukken aangenamer om te lezen.
Bekijk portfolioWerkwijze bedrijfsreportage
Het hele proces begint bij een goed plan. Sommige klanten weten precies wat ze willen, anderen hebben juist meer hulp nodig. Tijdens het eerste gesprek ontstaan er vaak al hele bruikbare ideeën. Ik neem deze mee, en werk deze zoveel mogelijk uit in een moodbord en schetsen. Aan de hand van deze schetsen maken we een plan van aanpak en gaan we aan de slag met de bedrijfsreportage.
Na de reportage nemen we samen alle foto’s door en maken we een selectie zodat ik deze kan nabewerken. Deze foto’s stuur vervolgens toe in volledige resolutie samen met een factuur.
Foto’s nodig voor uw bedrijf?
Maak nu een afspraak!